środa, 3 czerwca 2015

KONKURS!! Zgłoś się i WYGRAJ!


KONKURS - KONKURS - KONKURS

A do wygrania Druga Księga Kręgu Czarnoksiężnika
KOROWÓD KRÓLÓW!!
PREMIERA już DZISIAJ!


"Po ucieczce z lochu, przerażony Thor dowiaduje się o kolejnym zamachu na króla MacGilla. Gdy król umiera, w królestwie wybuchają zamieszki, a Królewski Dwór kipi chorobliwą ambicją, zazdrością, przemocą i zdradą. Następcę tronu należy wybrać spośród dzieci króla. Do tradycji należy, by pretendenci do tronu z rodziny MacGillów próbowali podźwignąć starożytny Miecz Przeznaczenia, źródło całej mocy rodu. Nikomu się to jeszcze nie udało. Na domiar złego do ataku szykuje się ród McCloudów, z którym MacGillowie od lat prowadzą wojnę.
Thor zaczyna powoli uświadamiać sobie, kim jest i do czego jest zdolny. Powoli dojrzewa do roli wojownika i walczy o miłość Gwendolyn.  Wkrótce jednak otrzymuje rozkaz, by wraz z braćmi przygotować się do Rytuału Stu Dni, który zmieni chłopców w mężczyzn: piekielnej, wyczerpującej wyprawę, która czeka wszystkich przyszłych wojowników Legionu. Będą musieli przejść przez Kanion, opuścić Krąg i dotrzeć przez Morze Turtuwiańskie na Wyspę Mgieł, podobno strzeżoną przez smoka.
Czy uda im się wrócić? I czy będą mieli do czego wracać? Czy Thor pozna tajemnicę swojego przeznaczenia?
Ekscytująca opowieść o przyjaciołach i kochankach, o rywalach i zalotnikach, rycerzach i smokach, politycznych intrygach i manipulacjach, o dojrzewaniu, złamanych sercach, zawodach, ambicji i zdradzie."


Wystarczy się zgłosić, aby móc wygrać tę niesamowitą książkę!

Zgłoszenie może wyglądać dowolnie! WAŻNE żeby zawierało maila!!!

I czas na mały regulamin konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/, czyli ja :)
  2. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Feeria Young, za co z całego serca dziękuję!.
  3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie się w komentarzu. 
  4. Konkurs trwa od 03.06.2015 do 17.06.2015. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu. 
  5. Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie.
  6. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie. 
  7. Osoba biorąca udział w konkursie na blogu, może wziąć również udział w konkursie na facebooku!
  8. W przypadku 20 i mniej zgłoszeń konkurs zostanie anulowany. 
  9. W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terytorium Polski, nie wysyłam książek za granicę.
  10. Zwycięzca mają 2 dni na odpowiedź na mojego maila z informacją o wygranej. W przypadku braku odpowiedzi nastąpi ponowne losowanie.
  11. Byłoby mi miło gdybyście polubili mojego fanpaga: Książkomania oraz byli obserwatorami bloga, lecz nie jest to warunek konieczny.
  12. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.

POWODZENIA!! 

31 komentarzy:

  1. Fajny konkurs :) Ja niestety nie wezmę udziały, bo nie czytałam 1 tomu i raczej mnie nie ciągnie do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam ;D
    Zgłaszam się do konkursu, akceptuję wszelkie jego warunki i oświadczam, że zgodzę się z każdą decyzją organizatorów. julitaglodkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Nie czytałam pierwszej księgi ale to będzie miłe zmuszenie mnie do kupna pierwszej.
    layla.angel98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście się zgłaszam ! :D Marze o niej ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozmarzyłam i zapomniałam o adresie: magda.niska@interia.pl

      Usuń
  5. Zgłaszam się! :) Będzie trzeba zapoznać się jeszcze z pierwszą częścią. :p
    bokochamczytac@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się, czy się zgłosić... W końcu nie przeczytałam jeszcze pierwszej części...
    Hm... Nie, jednak spasuję, jednak życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Chętnie zagłębie się w tą historię.
    Moj e-mail to ola111201@gmail.com
    Oczywiście pozwolę sobie opublikować baner u siebie na blogu: link http://alekczyta.blogspot.com/p/banery.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Mój email: Gabriela.98@wp.pl
    Dodatkowo udostępniłam baner na moim blogu: http://hahaha-next-lie.blogspot.com/
    Mam nadzieję że nie masz nic przeciwko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    diana.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się ;)
    medicine013@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i ja!

    madzialena140992@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    e-mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj... Chcę :D Zgłaszam się :)
    email: zagisama@gmail.com
    Szkoda że nie 1 tom, ale może się gdzieś znajdzie po empikach 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    e-mail: aleksandra.g17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Mój email: alexis25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się zgłaszam :)
    e-mail: magdalena0392@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaach, w czerwcu mam urodziny :D może szczęście się do mnie uśmiechnie? pozdrawiam! :)
    alicjajulialange@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się!
    nataliakedzierska9@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    e-mail:julia.jastrzebska@go2.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo coś ciekawego :D
    Zgłaszam się !!!
    e-mail: karolka1309@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm...
    A co mi tam Zgadzam się! :D
    amorek333559@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :-)
    czarna_hanka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie się zgłaszam
    agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :).
    marta08@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. ;)
    patrycja.dorotka@gmail.com :)


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    nataliasobota.sdz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    justy133@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się i ja! :)

    apmeka1985@wp.pl

    OdpowiedzUsuń