poniedziałek, 22 lutego 2016

Książki Roku 2015 – ostatnie dni głosowania!


Jak zapewne większość z Was wie – trwa plebiscyt KSIĄŻKI ROKU 2015 na portalu lubimyczytac.pl. Głosy można oddawać jeszcze przez 6 dni, a każdy głosujący ma szansę wygrać pakiet książek!


KSIĄŻKI ROKU 2015 to największy tego typu Plebiscyt w Polsce. Nie tylko ze względu na liczbę głosów, ale także na bardzo dużą liczbę nominacji. W Plebiscycie typowanych jest prawie 200 tytułów z 63 wydawnictw. Wśród nominowanych znajdują się książki polskich i zagranicznych autorów wydane w minionym roku w Polsce m.in.: Michaela Houellebecqa, Harukiego Murakamiego, Stephena Kinga czy Katarzyny Bondy. Zwycięzców poznamy pod koniec lutego!
Książka Roku zostanie przyznana w 10 kategoriach, m.in.: literatura piękna, literatura faktu, literatura młodzieżowa, horror, fantastyka czy kryminał.

 

Aby zagłosować należy wejść na stronę www.ksiazkaroku.pl



Wiadomość o Plebiscycie dotarła już do zagranicznych autorów. Na swoich profilach społecznościowych nominacjami pochwalili się: E L James, Neil Gaiman i Peter Brett. Wśród polskich pisarzy i pisarek o Plebiscycie napisali m.in.: Małgorzata Halber, Katarzyna Bonda, Adam Wajrak, Remigiusz Mróz czy Katarzyna Puzyńska.









Przedstawiam Wam moje typy w kategoriach:

LITERATURA MŁODZIEŻOWA

SCIENCE FICTION

LITERATURA OBYCZAJOWA, ROMANS

 HORROR


Zachęcam do głosowania :)



6 komentarzy:

  1. Ja już swoje głosy oddałam i szczerze jestem ciekawa jakie książki wygrają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosy już oddane, teraz tylko pozostaje czekać na wyniki :D
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie głosowałam z bardzo prozaicznego powodu, praktycznie wszystko co czytam ma więcej niż trzy lata! Okropność i niemoc ;D
    Wyniki jednak sprawdzę, ciekawa jestem jakie będą te "najlepsze" książki.


    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    PS Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie głosuję, bo nie mam konta na "lubimy czytać" :P
    Jestem ciekawa co wygra i kibicuję swoim ulubieńcom :)
    Świetnie, że zagraniczni autorzy pochwalili się nominacjami!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję,
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń