środa, 16 listopada 2016

Polska wersja IMAGINES już dostępna!


Kochani Książkomaniacy! Darmowy e-book z fanfikami laureatów konkursu #ImaginesPL już dostępny! A wśród nich znajdziecie moje opowiadanie :) szczegóły w rozwinięciu...


Może czytaliście książkę Imagines? To zbiór opowiadań użytkowników portalu wattpad (również Anny Todd). Moją recenzję znajdziecie TUTAJ
I właśnie ta ksiązka była inspiracją dla powstania polskiej wersji takich właśnie fanfików. Choć uważam, że pisarka ze mnie żadna, to postanowiłam wysłać swoje opowiadanie na konkurs. Na głównego bohatera wybrałam siatkarza Andrzeja Wronę. To była dosłownie chwila kiedy natchnęło mnie na fanfik i tak zaczełam pisać...

No i okazało się, że znalazłam się w 20 laureatów, a teraz mam szansę, by moje opowiadanie zostało przetłumaczone na język angielski i wysłane Annnie Todd na Gwiazdkę! Super!
Tak więc, jeśli spodoba Wam się moje opowiadanie SKOWRONEK I WRONA możecie oddać na nie głosy POD TYM LINKIEM.

A darmowego e-booka z opowiadaniami znajdziecie WŁAŚNIE TUTAJ.

Bardzo gorąco zachęcam do pobierania i przeczytania tych opowiadań. Są cudaśne!

Mój fanfik znajdziecie pod koniec :)

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE GŁOSY!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz