niedziela, 29 października 2017

Zawieszenie Książkomanii



Kochani Książkomaniacy,

Podjęłam decyzję o zawieszeniu bloga. Trochę się pozmieniało w moim życiu i zdecydowany brak czasu nie powala mi na prowadzenie tego bloga tak, jakbym chciała. Książki czytam cały czas, z tego nie zrezygnuję nigdy, lecz pisanie recenzji i późniejsza ich publikacja pochłania zbyt dużo czasu, którego ciągle mi brakuje. 
Nie zamykam bloga, lecz tylko go zawieszam. Na jak długo? Tego nie wiem. Być może w przyszłości doba będzie dłuższa, co pozwoli mi na systematyczne uczestniczenie w blogosferze :) Jedyną dostępną drogą kontaktu z Książkomanią będzie Instagram oraz e-mail. Niestety fanpage’a likwiduję. Na Instagramie będą się pojawiać zdjęcia, lecz nie wszystkich przeczytanych przeze mnie książek. Na razie się żegnam z blogosferą… mam nadzieję, że nie na zawsze.

Pozdrawiam wszystkich aktywnych Książkomaniaków. Dziękuję za te 3 lata wspólnych książkowych przygód. Dziękuję za wszystkie wiadomości, komentarze i dyskusje.
Dziękuję bardzo mocno Wydawnictwom i osobom, które je reprezentują oraz autorom, z którymi miałam okazję współpracować. Dzięki Wam wszystkim miałam okazję poznać wiele niesamowitych historii.

Z książkowym pozdrowieniem,
Ewelina.

6 komentarzy:

  1. Szkoda bo dopiero niedawno odkryłam bloga, ale rozumiem i szanuję decyzję. Mam nadzieję, że jeszcze do nas wrocsz.
    Pozdrawiam
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniemy nadzieję, że wrócisz - wielu blogerów powraca, I wiem co masz na myśli o czasie na pisanie i publikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szkoda, ale rozumiem. Wróć do nas... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne jest aby blog był przyjemnością w wolnym czasie - nie go zabierał. Czekamy zatem na wydłużenie doby - mnie też by się przydało :D Powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, taka dość smutna wiadomość... Ale rozumiem, blog powinien być przyjemnością, a nie pochłaniaczem czasu 💙 Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz, bo dopiero niedawno odkryłam twojego bloga.

    Pozdrawiam,
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Do you need Personal Finance?
    Business Cash Finance?
    Unsecured Finance
    Fast and Simple Finance?
    Quick Application Process?
    Finance. Services Rendered include,
    *Debt Consolidation Finance
    *Business Finance Services
    *Personal Finance services Help
    contact us today and get the best lending service
    personal cash business cash just email us below
    Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
    call or add us on what's app +918929509036

    OdpowiedzUsuń